EHV inzet nodig?

Ben je organisator van een evenement, of heb je gewoon EHV'ers nodig?
Kijk hier hoe wij jouw evenement kunnen ondersteunen

Lid worden?

Lijkt het je leuk om lid te worden van het FRET? Wij zoeken altijd leden en daarom kun je altijd contact met ons opnemen.

Snelcursus EHBO

Wil je de basisbeginselen van EHBO leren? Of is een diploma Eerste Hulp teveel en wil je wel weten wat je in de meest voorkomende gevallen moet doen?

Welkom

Het FRET staat voor Fries Regionaal EHV Team, ofwel een EHBO-vereniging met een Scoutingdas om.

Hou je je diploma in een stoffige kantoorruimte bij, herhalingslessen in een kantoorruimte en begint de casus meestal met:"Stel je voor dat..."?
Wij oefenen vooral in Scoutinggebouwen en zetten een casus met LOTUS-slachtoffers weg, dus er ligt ook echt iemand die lijkt te bloeden.

Wij verzorgen herhalingsdagen en cursussen om je EHV-diploma van het Oranje Kruis te halen, of geldig te houden.
We proberen hierbij de herhalingsdagen zoveel als mogelijk in te kleden vanuit de Scouting-praktijk.

Vacature penningmeester

Vanaf heden zijn we op zoek
naar een nieuwe
penningmeester